Sol!

image1681
image1682
image1683
image1684
image1685

I dag äe det onsdag och tidens springer i väg, jag skulle lätt kunna stanna en vecka till.
TACK för alla kommentarer, vad roligt att ni kikar in och är med på resan.
Jag gör snabbisar in på era bloggar men hinner inte kommentera, :( det blir
kite trist för älsklingen att sitta och vänta.
I dag ska vi kika på en Iphone åt Älsklingen och sen upp på 5.av och kika
in i alla fina märkesbutiker.
Kramis på er.

Lite uppdatering fran macstore.
Har varit inne pa Miu Miu och klappat lite pa deras vaskor, dom ar ju helt underbar.
Jag funderar pa att inforskaffa mig en, men det blir svart att valja.
Solen fortsatter att kysa pa oss.
I detta forlovad lanf for jumpisar skulle jag ju kopa ett par men min storlek ar ju slut
i alla butiker jag gar in, surt .
Nu ska vi fortsatta varan vandring fran down till uptown.

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Det är så roligt att du skriver så mycket om resan och lägger in så många bilder, är ju som om man är där själv nästan, hihi!
Visst är det en hisnande utsikt från Empire State Building? Vi var även uppe i toppen på Rockefeller center, otrolig utsikt där också.
Kramis och ha det gott!

Postat av: Helena

Oh tack för att du visar så mycket fina bilder från drömstaden nummer två, nummer ett är Los Angeles ).Förstår att du har det jättebra och önskar dig en fin fortsättning också!

2008-05-07 @ 16:22:59
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

Åhh så underbart det låter
Ha det gott

2008-05-08 @ 09:05:58
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Nina

va roligt att ha varit där. var ni där i två veckor eller?
grejjen är att jag vill ju åka. men det verkar som om de inte har skrivit på någe kontrakt än. så jag vet inte om det blir av. Men sen så eftersom att jag är sjukskriven så måste ja ha försäkringskassans tillåtelse att åka. och då måste ja ha lite tid på mig att ansöka. Men ja tänker inte göra det om jag inte vet säkert om jag ska åka eller inte. så det är sådant strul.
men ja åker ändå till korfu i juli, så det gör inte så mkt. NY kan man ju åka till nån annan gång :D

mkt fint du hade shoppat, ser ut som om ni hade det superskönt! :D

2008-05-11 @ 13:02:20
URL: http://www.modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback