Lördagens outfit

image1476

 Foot Print Tunika från H&M Trend.


Foot PrintHalsband från Marc Jacobs.


Foot PrintKlocka från CK & armband från Hermés.


Foot PrintKjol från Topshop.


Foot PrintStrumpisar från Wolford.


Foot PrintHigh heels från Zara.

Var ju tvungen att hälsa på Faunen medans jag är hemma hos Päronen.

Det var ju ett tag sen vi sågs, får smyga lite nu när Älsklingen är med.

Svinet fick följa med på promenad, men jag fick hålla hårt i kopplet

så han inte blåste bort.

 Windy 


Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Vad ni är söta! Och vilket piffigt paraply, ett sånt fint skulle man ha. Mitt är lila och iofs fint men trasigt pga hårda vindar:( Får införskaffa ett nytt snarast. Hoppas du har en mysig lördagskväll! Nu ska jag snart dimpa ned i soffan för lite TV-mys!:)

Postat av: Fritjoff

*skratt* vilken skön bild på Svinet! Du är så duktig, verkligen "impad" över hur fort du lärt dig gumman, kramar!

2008-01-20 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback