Fina naglar!

Nu sitter jag här på jobbet och väntar på lunch, jag har varit hos Helena och fått mina naglar fixade
och som vanligt var det en mycket trevlig stund och naglarna blev så fina.
Tack alla för utmaningar och awards dom ska jag ta tag i när jag kommer hem.
Undrar vad man ska äta till lunch i dag då, det är svårt att hitta på trevliga variationer när man har varit i samma område i snart 11 år . Jag uppskattar att få gå iväg och avnjuta min lunch så man kommer bort från ringande telefon och för att
få lite miljöombyte men när det är samma mat på alla lunchställen sen dom öppnade för 10 år sedan blir det inte mycket till variation, suck. Något ska jag väl få till eller så får jag ta min låda som jag tog hit i går.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vad kul! Jodå, jag har börjat smygblogga lite, men det kommer inte att bli lika mycket som förr det tar för mycket tid när man arbetar. Kunde inte hålla fingrarna i styr från bloggen och din kommentar är ju ett kvitto på hur kul det är när man är uppskattad. Tack snälla du!Önskar dig en fin fortsättning på dagen, kram!

Postat av: HannahSthlm

Alltid underbart med ny-fixade naglar! Ha en fortsatt fin Torsdag:)!.

2008-12-04 @ 14:20:14
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D

allt är bra här, hur är det själv?

2008-12-04 @ 23:53:00
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback