Shoppat!

ShoppatShoppat

Älsklingen och jag gick på stan efter att jag hade kollat på

salongen, han var på shopping humör så det blev ett doftjus  

från Voluspa inköpt på NK.

Han tycker att det luktar blöt hund i hallen, vår granne har en massa

hundar som passerar vår dörr och det har varit ett mindre lukt helvete hela sommarn

 efter som hundarna badade i havet varje morgon och det luktar inget med blöt hund.




ShoppatShoppatShoppat

Sen inköptes ett nytt täcke och en kudde åt mig,
Älsklingen har under en tid blivit allergisk när vi ska sova
så han försöker lokalisera källan till allergin.

Så har vi börjat med att byta allt i sängen.

Han köpte ny kudde till sig själv tidigare i veckan, men nu var det min tur.

Det är ju viktigt att få en kudde man trivs med så nu har

jag provat ut en.

 Så  nu ligger mina älskade dunkuddar i källaren, kommer sakna er.

 
Shopping 3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback