Fredagskväll!

 Efter jobbet blev det ett danspass på gymmet skön avs på arbetsveckan.

 
Dancing 

När jag kom hem hade Älskling laga en härlig tacomiddg, 
det var super gott Tack.

   Cooking Dinner  Taco

 Nu har jag äntligrn tvättat och städat klart.

 Mopping   Washing Dishes 

Fixade fint i marsvinens burar, medans jag
Jobbade fix dom springa runt och ha lite skoj, det brukar vara
en uppskattad övning.

 Hamster 

När jag kom hem hade mina föräldrar varit här och stoppat
Paket från deras resa till USA i brevlådan, TUSEN TACK ni är för gulliga.
Bilder kommer i morgon, nu ska jag sova så god natt  på er.

 Presents   Present

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt, va gullig du är :D
ok så ni vet inte än.. najs å göra nått
bara, egentligen. komma bort lite..
hoppas ni kommer på vad ni vill göra iaf.. :D
ha det så skoj ikväll! kram

Postat av: Erika

Svar: ja hehe, tyckte de behövdes lite sommar i min blogg. tycker tiden har gått så fort fram.. snart är de ju lixom jul :O

2007-09-22 @ 17:20:58
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Linda

Tusan så fuskigt att du har fått dansa! Hoppas att du får en bra lördagskväll!

2007-09-22 @ 17:30:47
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback