Veckans outfits!

Dagens

Måndag Duck 4


Kofta från Filippa K.

Farfarströja från American Aparell.

Linne i ull från Filippa K.

Kjol från American Aparell.

Strumpisar från H&M.

Stövletter från H&M.


Jag hade kunnat vara pepparkaka i vilket lussetåg som helst.

Det blev lite mycket brunt den dan.


Dagens

Tisdag Duck 4


Skinnjacka gammal trostjänaren.

Sjal från Marc By Marc Jacobs.

Mc-inspirerad jacka från H&M.

Klänning från H&M Trend.

Strumpisar från Wolford.

MC-boots från Wedins.

Väska från H&M.


Dagens

Onsdag Duck 4

Klänning från H&M Trend.

Halsband från Marc By Marc Jacobs.

Strumpisar från H&M.

Rosa raggisar hemstickade av Eva en fin fin julklapp.

MC-boots från Wedins.




Dagens

Fredag Duck 4


  Blus från Lindex.

Armband från Fars & Hermes.

Jeans från H&M.

Jumpisar från Adidas som senare fick nya svarta skosnören.  


Kommentarer
Postat av: Helena

Jättesnygg outfit varje dag. Ja jag känner mig trygg med giraffen som vakar över mig, hihi!

Postat av: Christin

Vad söt tisdagsoutfiten speciellt var :) Ha en trevlig kväll!

2007-10-20 @ 18:47:10
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Åh vad mycket snygga outfits, du klär dig alltid så himla fint!! Vad sött med pepparkaka, hihi!:) Ha en fin kväll!

2007-10-20 @ 19:09:15
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Elin

VAd tråkigt att den är på reparation, hoppas att du får tillbaka den snart.
Min funkar jätte bra, blir jätte bra fina bilder =)

2007-10-21 @ 09:45:16
URL: http://www.blueeye.blogg.se
Postat av: Eva

Ååå vad jag blir stolt, nu är mina raggsockor berömda! :)/ Eva

2007-10-21 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback