Önske outfit!

image1141

Crab  Luvtröja från Dolce & Gabbana.

Crab Farfarströja har varit med förut från Golden Goose.

Crab Raka jeans från 18TH Amendmnet.

Crab Härlig röd mössa från Missoni & halsduk från Peen.

Crab Väska från Marc Jacobs.

Crab Stövletter från Christian Louboutini.

Crab Halsband från Marc by Marc Jacobs.


God morgon på er!

Nu funderar jag på om jag ska gå och träna lite , sen ska vi åka till Bromma för att kolla
på nytt burmaterial till marsvinen.
För vi misstänker att Älsklingen är allergisk mot något här hemma.
Så vi kör på uteslutnings metoden.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Oj Här har jag missat massor
Snygg som vanligt Har aldrig sett dig i något där jag tänkt annat än snyggt

Postat av: Frida

Like väskan från Marc J, mkt snygg! Frida

2007-10-21 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback