En konstig fredag!

Fix och trixFix och trix

Det har blivit super mysigt här hemma sen vi möblerade om, enda nackdelen är

Att det är lite trångt för mig mellan sängen och soffan, så jag slår i hörnet på

sängen hela tiden och har utvecklat ett trevligt sår och blåmärke.

som varje dag slås upp i gen för jag går in i hörnet, borde lära mig snart.


 
Pouty 
Hår&Skönhet

Nu ska jag äntligen börja anv. Ansiktscremen som jag fick av Älsklingen i present i

somras, har precis gjort slut på min från Decleor som är min favorit.

Det ska bli spännande och se vad Biotherm har att bju på.
Sugen på att tävla kollai på denna blogg whattowear.blogg.se

Dagens

  Lipstick 4 Boddy från En danschopp i Örebro.


Lipstick 4Cardigan från Resteröds.


Lipstick 4Halsband från Marc Jacobs.


Lipstick 4Armband från Hermés, One of a kind .


Lipstick 4Byxor från Monki.

Lipstick 4Jumpisar från Nike.

Hann inte till dansen i dag blev försenad med en kund så jag promenerade hem

med Älsklingen, vi bestämde oss för att ta vägen över Drottninggatan.


När vi hade kommit till observatorielunden hör vi ett hund skrik som

var helt hemskt så vi gick över gatan där två små killar stod och tittade.

Mycket riktigt låg det en stor hund en bit upp i backen så vi skyndade

dit samtidigt kom ägaren
.
 Hunden låg helt livlös på marken så jag ringde

djurambulansen men hunden var förmodligen redan död för den reagerade

inte när man skakade på den och om den andades så kändes det inte.


Fruktans värt hemskt, undrar vad som hade hänt om någon skjutit på den

eller om den hade sprungit ut i gatan, sorligt.


Sen i Gamla stan ringde Älsklingens läkare som gjorde hans allergitest  

och meddelade att han också är överkänslig mot Marsvin, men att han kan

se om det hjälper med tabletter och det tyckte han var värt att pröva.


HJÄLP! är det någon som vet vart man kan ta sprutor mot allergi,

för han fick remiss till allergikliniken i huddinge men det är fem månaders

väntetid dit, så någon som har testat eller vet hur man går till väga.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh, de brallsen vill jag ocksånha! Kram

Postat av: Lillepip

Oh ,stackars hund..aldrig hört man kan ta sprutor mot allergi mer än när man e överjkänslig mot geting stick som man kan ta adrenalinspruta mot,annars e det ju vanliga zyrlextabl som finns på apoteket,må gott,pip

2007-11-09 @ 21:11:54
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Usch, vad hemskt med den stackars hunden!!
Kul att ni möblerat om men mindre bra att du hela tiden slår dig... Ha en fin lördag!:)

2007-11-10 @ 13:47:24
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Frida & Eva

Allergi sprutor mot björk pollen m.m (vår allergi) får man på sin närmsta vårdcentral.
Kontakta dom och fråga om sprutona även finns för pälsallergi./ E & F

2007-11-10 @ 14:25:20
Postat av: Malin S

Usch va tråkigt att han är allergisk mot husdjuren. Min make är kattallergisk (men vi har ändå katter). Han tar tablett (Aerius) och ifall han får symtom från näsa & ögon finns ju både nässpray & ögondroppar att komplettera med. Fråga på Apoteket (eller fråga mig jag jobbar ju där ;)

2007-11-10 @ 18:32:15
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Kristine

fin outfit!

2007-11-10 @ 19:00:25
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback