Lungt!

I dag blir det en soft förmiddag, jag har fått en avbokning fram till kl 13.
Härligt! Så det blir en kort promenad in till stan och en latte på mitt vanliga fik.
Sen tänkte jag strosa runt lite, kolla i affärer för jag har blivit tillfrågad om jag vill hjälpa en
Kund med att shoppa till hennes jobb resa, det är ju det jag vill hålla på med.
Kombinera mitt frisör/make up yrke med att hjälpa andra att kombinera i hopp en
fungerande garderob.
Liksom lite allt i allo. 
  Det är ett av min mål i min jobb karriär .

 
Man behöver förspana om man ska hjälpa någon att shoppa.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt! Måste vara kanon att få börja lite som "stylist" också...när du har en sådan bakgrund. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback