Ny Tidning.

196709-64

Har kollat in den nya tekniktidningen Din Teknik ?en roligare tekniktidning?.
Den är bra och roligt skriven och har alldeles lysande kommentarer i t.ex. sina test.
Kan väl erkänna att många av artiklarna var på rena grekiskan för mig, men jag tänkte att kunskap är makt och läste på. Alltid lär man sig något.
Deras test gillade jag skarpt, det är bra att få hjälp att sålla i teknikdjungeln.
Detta numrets test av sladdlösa skruvdragare var toppen (har en förkärlek till sladdlösa verktyg det måste vara min fars snickargen som gör sig påmind.)
Fick även lära mig lite om nya Vista som jag inte har kommit så bra överens med, ska läsa en annan tidning som älsklingen har lagt fram åt mig.
Med mera info om Vista det kan behövas.
  Kan varmt rekommendera Din Teknik fick mig en stunds lärororik och underhållande läsning.

Fastnade för detta! För alla er humanister som knappt vet vad en dator är, här kommer några tips:

 USB är inte någon kommunistisk gerillagrupp i Nordvietnam.

 Du behöver inte kämpa för moderkortets rätt i samhället.

 Skrivarpatroner och träpatroner är helt olika saker.

 Ingen säger Datamaskin längre.

 Warp speed finns inte på riktigt.

 PS3 har inget med AK5 att göra.

 Blåtand täcks inte av den nya tandvårdsförsäkringen.

 När det är dålig täckning på mobilen hjälper det inte att skrika.

Din Teknik nr 3/2007, Paul Bogatir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback