trädgård.

196709-539196709-537196709-538

Frekventa besökare på mim mammas och pappas altan är en hel hög med småfåglar.
Dom får goda Mariekex, som den viss stor fågel vid namn Helena
också har snikat av.
Tyvärr var det bara en liten fågel som ville vara med på min blogg alla andra flög sin kos.
I detta land förväntar jag mig att det ska finnas stora röda fina gubbar nästa gång jag kommer hem, pappa brukar plocka på morgonen så vi kan få färska gubbar till frukost.
Sen har jag en längre tid kastat avundsjuka blickar på grannbarnens fina
Studsmatta, den skulle också vilja studsa upp och ner på.
Tur att dom har ett sådant där ?flygav-skydd?  för jag har sett på tv hur små barn
flyger av som små löv i vinden.
Det skulle nog jag oxå behöva om jag skulle testa att hoppa, för jag skulle med säkerhet flyga av som en gråsparv?.
Med min tur skulle jag nog slå ihjäl mig, har jag berättat om att jag förra året
hoppade på kryckor två gånger och bröt näsbenet och fick klöttelfeber i
samma veva som jag bröt näsan.


Kommentarer
Postat av: Nina

å lefkas är underbart!!! har du varit där tidigare? ååå så jäkla fina stränder å mysiga utflykter som du kan göra på den ön.. åk båt en dag, det är ett tips! asså ja vill dit nån gång igen! underbart!

Postat av: Erika

Tack, det är kul att ligga på aktiva listan!
Hoppas att du också får en trevlig dag!

2007-06-10 @ 12:29:08
URL: http://www.misserikah.blogg.se
Postat av: Anita

Fin blogg du har :D ha en trevlig dag

2007-06-10 @ 13:33:46
URL: http://anitaandersson.tjejsajten.se
Postat av: Milla

Smaskens med kex! Men vad är klöttelfeber..? Låter farligt...

2007-06-10 @ 18:57:19
Postat av: Helena

öttelfeber är ingen höjdare man får hög feber och alla lymfköttlar svullnar upp i hela kroppen och gör fruktansvärt ont, jag jobbade under tiden så jag fick skador på innre organ det var ingen hit.

2007-06-10 @ 19:27:07
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback