Svar till Annelie.

Hej Annelie!
Det var inte Peter som vi band vid totempålen sorry det var en annan stackare.
Men han var definitivt med och lekte hemma hos Annika så vi låste med säkerhet
in honom och Anna.
Vårat samtal i går tog verkligen fram mina dolda sidor, Ha ha .
Shy Whistler
Jag vet inte vem som ska bindas vid midsommarstången?
Några förslag eller någon att bju grodor på?
Vi kommer hem till midsommar hoppas att vi hinner ses då.
Ska fira mormors födelsedag på dan på midsommarafton men  
Sen har vi inga planer, har ni?
Kramar till er båda.  

          

 

Kommentarer
Postat av: Inka

Hehe, ni verkar ha haft en intressant utekväll... behöver man vara rädd.. :)

2007-06-10 @ 21:03:28
Postat av: Natta

jo det är över men jag mår fortfarande dåligt :/

Postat av: Kerstin

Det där med grodor lät intressant...

2007-06-10 @ 22:15:04
Postat av: Angelina

Ni hade kul låter det som!
Du har en jäkla snygg bakgrund på din braiga blogg.

2007-06-10 @ 23:28:16
Postat av: anna

jag har haft en underbar dag i solen.. trots sådan överjävlig allergi...hoppas du haft det kanon med!
kram!

2007-06-10 @ 23:31:47
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Annelie

Jaså var det inte han, skratt!
Midsommarafton ska vi vara hos Markus föräldrar och fira ordentlig midsommar med kransar, stång, dans, nubbe och sill. De har ju en utbytesstudent från Ecuador så vi måste ta i ordentligt. Vi kanske hinner ses midsommardagen.
Kram Annelie

2007-06-11 @ 14:28:06
Postat av: josefin

besök gärna min blogg :)

2007-06-12 @ 07:55:55
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback