Onsdagskväll.

SemesterSemesterSemesterSemesterSemesterSemester

Här kommer lite bilder från vår eftermiddag & kväll.

 Bikini Bild 1 Denna lilla snuskhummer satt och kikade in under min

Solstol, aja baja säger vi om det.

Bikini Bild 2 dagens: solhatt inköpt i Nidri, solisar från H&M,

klänning H&M, väska  Mulberry och sandaler Wedins.

Bikini Bild 3 utsikten från terrassen högst upp på hotellet där vi

Avnjöt en latte och skrev i vår Du & Jag bok, en rolig bok där

Jag svarar på frågor om Älsklingen och tvärtom.

Bikini Bild 4 Vart är brudarna? Vad har fångat älsklingens uppmärksamhet?


Bikini Bild 5 vi orkade inte klä upp oss för att gå till restaurangen så det blev room service 
i stället, jag kommer snart att förvandlas till en grekisksallad, trodde aldrig att jag skulle
säga att grönsaker är gott. men nu har jag sagt det.    

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad härligt ni ser ut att ha det! Var i Grekland befinner ni er? Egentligen undrar jag mest var man får tag i den där Du & Jag boken? Ha det gott. Kram från ny läsare av din blogg men som definitivt kommer tillbaka =)

2007-07-25 @ 21:29:37
Postat av: Nina

usch va den va äcklig!! ja hade gråtit hjäl mig *S*
älskar solhatten som du köpte, en sån vill ja oxå ha.. hoppas de har gott om sådana på santorini!.. va tror du?
va jätte söt klänning du hade på bilden :D

Postat av: Nina

heheh jag är inte ifrån grekland *S* ja är helt svensk =) men jag har däremot varit på några grekiska öar och lefkas är en av dem!..
Vassiliki är sevärt om ja kommer ihåg rätt nu.. för man tar båt dit. det är rena drömmen. helt turkost vatten.. lovely! å det är mysigt att åka båt oxå. Fanns en utflykt oxå där man åkte buss. man fick gå å kolla i kyrkor och så tog de med en till en härlig strand den oxå.. fast lite mer vågor där.. tror den hette agios nikitas.. men vassilliki är såå mkt bättre!!! den stranden skulle ja vilja ligga på varje dag *S* tror faktiskt att man kunde åka bil dit oxå.. så fick man gå ner för ett par hemska trappor.. jätte jobbiga. men värt mödan!!
alla de här utflykterna som man kan göra är ju beroende på resebolag.. är osäker på vilka ja åkte med för det var ett tag sen jag var där.. med båtrippen som sagt.. den borde de flesta ha.. vilka åker ni med? apollo?

2007-07-25 @ 22:51:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

haha ja kollade upp va den hette:
den heter: PORTO KATSIKI.. det är DEN som är underbar!!! lovar dig.. om du slår upp den på google så får du se.. asså den är uuuunderbar..
vassiliki va den med lite vågor.. blanda ihop det..
men du VILL ta dig till portokatsiki.. du kommer INTE att ångra dig...

2007-07-25 @ 22:53:39
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är bara så att var du än är väcker du uppmärksamhet, inte ens insekterna får du vara ifred från. Dom vill också få uppmärksamhet,om dom så ska slänga sig i poolen med risk för att drunkna. Tänk att bli upp-plockad av vackra Helena.
MP

2007-07-25 @ 23:08:50
Postat av: Jen

Vad är det för insekt? Va fin du var med solhatten. Den där boken om du och jag verkar intressant. Har aldrig sett den? Kanske något man ska införskaffa :) Ha det gott. Kram

2007-07-25 @ 23:25:44
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Erika

Riktigt skoj att vi får förja med dig under semestern :D sånt gillar vi. ha det bra natti natti, kramisar!

2007-07-25 @ 23:41:59
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Ellinor

Men en väldigt söt snuskhummer iaf:)

2007-07-26 @ 08:21:51
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Carolita

Vad var det för en läskig sak?
Har faktiskt kikat på den boken verkar rolig... Har mina vänner boken och detn är skitrolig att ha..

2007-07-26 @ 11:39:05
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: Milla

Ja, den boken är kul!

2007-07-26 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback