Söndagens outfit!

Hår & Skönhet

Söndags morgonen började med att ca 50% håret fick byta färg från vitt till

mörkbrunt, trist att behöva inse att man är VIT hårig men men man är ju

inte frisör i onödan i alla fall, Älsklingen fick ny frisyr också.

Sen bar det av ner på stan i förd detta (kolla Jag har en liten klack dagen till ära)   Shocked   


Dagens 


Shoe
 Jeans klänning från H&M.


Shoe Halsband från MJ, Armband från Hermes, H&M & One of a kind.


Shoe Kermit gröna Strumpisar från H&M.


Shoe Ullsockor från Falke.


Shoe Mocka stövletter från Din Sko.


Fix och trix

På vägen stannade vi och hämtade ut detta paket ska pyssla med det senar

visar resultatet när det är klart.

Vi laddade med lunch på vår favorit Indier, mycket gott.


 MatAllmänt

 I fönstret hade dom en sådan hemsk adventsstake jag har alltid tyckt dom är fula.

Men Älsklingen vill ha en TRIANGEL som han kallade den i köket för det är barndom.

Jag får väl ge med mig för jag vill ju inte snuva någon på minnena från barndomens jul.

Själv kommer jag få blunda när jag kommer in i köker men men.

Shoppat


Nu är vi hemma från stan och har lyckats få med mig lite klappar hem.

Så det blir packet in slagning senare.


Fix och trixFix och trix


Nu ska vi pynta lite hemma och uppdatera dörrkransen lite och

Snygga till adventsgrisen som Pappa snickrade till mig när jag var liten

men den blev aldrig klar men nu har jag varit på Panduro och köpt

ögon och öron till grisen.








Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Hihi, vilken söt adventsgris!! Jättecharmig. Och din outfit är också söt och charmig förstås!:)

Postat av: Linda

Vad smidigt det ser ut när du färgar håret! Du verkar ha haft en trevlig dag!

2007-12-02 @ 21:49:32
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback