Lilla Julafton & Lördagens!

Då står man på ett överfullt tåg på väg hem till Mamma & Pappa i Katrineholm.

Fy varför bokar man upp mer folk än vad som får plats, bra fråga.


Dagens


Gingerbread SmileyFina teen som jag fick av älsklingen i julklapp.


Gingerbread SmileyKlocka också den en julklapp från Älsklingen från CK.


Gingerbread SmileyHalsband från MJ armband från Hermes och one of a kind.


Gingerbread SmileyJeans från Acne.


Gingerbread SmileyMC-boots från Wedins.



PresenterPresenter

Vi hade julklapps utdelning i går efter som vi inte ska fira i hopp i år.

Trist men så blir det ibland, så här mysigt hade vi med alla fina presenter.

Jag fick en massa fint.



PresenterPresenter

PresenterPresenter

En underbar scarf från Hermes, klocka från Calvin Klein, tee och blus från Urban Outfitters.

Ett underbart träskrin med en massa fina sniffisar i En parfym från Chanell och en

fin antecknings bok med skinn omtag. Kan det bli bättre, svar NEJ.

Present

PresenterPresenter


PresenterPresenter
PresenterPresenter

Presenter

Det söta huset i keramik fick jag av min elev Lisa och en hemvirkad söt mössa och halsduk som

Kommer på bild sen.


Presenter

Nu ska jag vingla mig igenom resan hem stående som en packad sill.

Älskling jag kommer sakna dig....





 3D Santa     

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Så mycket fint du fått Ha en RIKTIGT trevlig jul nu

Postat av: Modesty Mia

Vad mycket fint!:) Sambon och jag firar inte heller jul tillsammans i år. Det blir lilljulafton för oss på annandagens kväll med paketutdelning m.m. istället. Önskar dig en riktigt fin julhelg! Kram!

2007-12-22 @ 17:11:27
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Julia

Sicka fina saker du fick:D Kram

2007-12-22 @ 20:27:27
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Petra

åh vilka fina snorpapper du fick! =D

hihi!

2007-12-22 @ 21:34:44
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback