Fredagens outfit!

Här kommer fredagens en dag försent.

Dagens

 Carrots cardigan i ull från herravd på H&M.


Carrotsljusgrå tröja från Filippa K.


CarrotsHalsband från Marc Jacobs.


CarrotsHalsduk från H&M.


Carrots70-tals insp jeans från H&M.


CarrotsStövlar från Din sko.


Oj vad det har varit en späckad väcka, mycket jobb och ingen träning på länge.

Trist för jag saknar det, men jag var på gymmet och pratade med en Pt.

det låter spännande kanske slår till på det i vår.


I onsdags hade vi en alternativ julbord på jobbet det var mysigt och det blev sent.

Så torsdagen bjöd på trötta frisörer och en massa stress.


Tur att jag hade Lisa hos mig som var till stor hjälp för oss alla.

Sen ett stort tack till Kollegan Carin för att du hjälpte mig med Lisas helblondering

när min tid var allt för knapp och till Lisa du är så duktig, jag är en stolt handledare.


I dag lördag bär det in till staden för att handla den sista julklappen.

 Stocking 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken lång och härlig halsduk. Ha en bra helg!

Postat av: Linda

Min träning har också blivit lidande den här och förra veckan, men så blir det lätt i jultider! Åh, har du handlat klart alla julklappar! Duktigt!

2007-12-15 @ 17:04:43
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback