Torsdag!

Det blev ingen dagens i dag,

Men det kommer en i morgon, min kära fotograf åker
till Grekland i morgon så jag får fota själv om nu inte
kameran åker med förstås.

Det har blivit lite mindre bloggande nu har inte haft samma glöd
nu när det blir mycket jobb och en massa träning.
Man kan ju inte alltid hinna med allt man vill då får man prioritera.

I dag fick jag mitt hår färgat av min frisörskoleelev Lisa,
helt underbart  att slippa göra det själv, så tack snälla Lisa.

Vi ses i morgon sov gott på er.

  
Dreaming   

Kommentarer
Postat av: Jen

I bland så får man låta bloggen vänta. Hur är det med förkyldningen? Hos mig så finns den kvar, vill inte släppa alls. Ha de gott och trevlig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback