Tisdag

Ett steg närmare påskledigt, börjar 11 så det blir en fika inne i stan, tänkte passa på att skriva några inlägg som jag kan lägga ut när jag kommer hem.
För när jag kommer hem och vill blogga tar det en hel evighet att lägga ut något på bloggen.
Det är trist att det ska ta halva kvällen att lägga ut dagens, vi har inget Internet på jobbet ingen dator heller för den delen, men jag brukar släpa med mig den bärbara.
Måste lösa detta på ett bra sett. Tips mottages med glädje!
Tänkte passa på att köpa födelsedagspresent till Frida när jag är på stan, jag vet redan vad jag ska köpa så det blir ett snabbt stopp.
Det är många som fyller år nu i krokarna.
  Vill passa på och skicka grattiskramar till min pappa som fyller år idag.

    

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag spricker av nyfikenhet.....!

2007-04-05 @ 13:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback