Hemma!

Nu är vi hemma efter en super mysig helg hemma hos mina föräldrar.
Mycket god mat, mycket godis och fika men det är så det ska vara när det är helg.
Men det känns som om man har ätit för några veckor framöver J.
Det har varit lugnt och skönt med lite lång ledigt, men jag skulle kunna vara ledig en vecka till, minst.
Men jag får vara glad för det lilla.
Nu blir det uppackning av resväska och lite annat fix här hemma.
Kanske skulle be om en kurs i photoshop det har länge varit en punkt att pricka av på listan.
Eller sen jag började med denna blogg, såg hur fint Engla hade lyckats, jag har ju en bra lärare.

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för trevlig samvaro i påsk. Det blir inte så ofta som vi ses numera. "Småtassarna" tycktes också trivas riktigt bra. Det blev lite av "gåsmarsch" på parketten med Svinet i täten. Det såg så mysigt ut. Det lät nästan som att dom hade högklackade skor på sig. Vårens första primörer fick de också smaka på. Färska maskrosblad och gräs. Några videkvistar smakades också av. Tyvärr blev gul paprika kvarglömd i kylen. Den som alla fyra tycktes gilla. Tack allesamman. Hoppas att vi ses snart igen. Då kanske de små "Marsisarna" kan beta på gräsmattan.
Kramisar från Familjen

2007-04-10 @ 12:51:41
Postat av: Helena

Tusen tack själva det var super mysigt/trevligt.
Vi ses ju snart, när ni kommer upp :)
Stora kramar från oss.

2007-04-10 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback